آسمان هم براي غريبي كاروان كربلا مي بارد
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب

 امروز چه زيباست ؛ امروز آسمان خدا مي بارد اما دليل باريدنش چه زيباست 

آسمان ميبارد چون زينب از چشمانش اشك سرازير شده همان زينبي كه اين روزها غصه حسن و حسينش را در دل دارد همان زينبي كه كوه صبر بود و استقامت .

آسمان مي بارد و اشك سردش را نصيب عاشقان حسين ميكند و زميني كه اين گوهر ناياب را درون خود جاي داده است گوهري كه گرانمايه است و شريف .

امروز احساس خوبي دارم چون روزم را با ذكر يا حسين شروع كرده ام و اين يعني همان چيزي كه ارزويش را دارم و اما سهل انگاري من و شما باعث مي شود تا روزمان را جور ديگر شروع كنيم يكي  با اه نداري يكي با ناله بيماري و يكي با اشتياق سفر كردن و خدا را فراموش ميكنيم و ذكر يا حسين را .

 امروز يكي از زيبا ترين روزهاي زندگي من رقم خواهد خورد چون ذكر يا حسين هنوز هم بر لبانم هست .

يا حسين 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت9:12---16 بهمن 1391
سلام علی اقاامیدوارم که خوب باشی معذرت واسه اینکه خیلی وقته بهت سرنزد م وبرات مطلب اززبونهای محلی واست نفرستادم اخه گرفتارامتحانات دانشگاه بودم

سعید
ساعت9:12---16 بهمن 1391
سلام علی اقاامیدوارم که خوب باشی معذرت واسه اینکه خیلی وقته بهت سرنزد م وبرات مطلب اززبونهای محلی واست نفرستادم اخه گرفتارامتحانات دانشگاه بودم

www.aks0151.loxblog.com
ساعت9:35---18 دی 1391
سلام وبلاگ خوبی داری ...........
---------------------------------------------------
سلام وبلاگ خوبی داری ......

سلام دوست عزيز من مدير وبسايت aks0151هستم من به امتيازات شما احتياج دارم اگه يه مرامي نشان بديد کمکم کنيد ازتون ممنون ميشم فقط کاره خاصي هم نداره 2ثانيه نميکه شه به اين سايت بريد و رو کلمه vote کليک کنيد ازتون يک دنيا ممنونم هرچي امري داشتيد به وبسايتم بياييد و تو نظرات بفرمائييد بازم ازتون ممنونم در آخر تو وبلاگ ام با کلید کردن توی بنر شرکت در ماسبقه انتخاب وبلاگ برتر لوکس بلاگ شرکت کنید مرسی از شما ......
quranthebookoflife.loxblog.com
www.aks0151.loxblog.com
------------------------------------------------


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 290098
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.